Sunday, September 9, 2018

Eerste inzendingen voor de cursus illustreren.


Mijn eerste uitwerkingen zijn opgestuurd naar de LOI
Ik moet volgens de opgave door mijn zoeker kijken naar een boeket
Een tekening maken
En daarna een tekening maken van het boeket en de tafel in wijder perspectief

Ik heb er aardig tegenaan zitten hikken
Ik moet foto´s opsturen, niet de originelen
Dus moeten het wel foto´s zijn waar ik tevreden over ben
Ik twijfel nog steeds

Ik gebruikte een echt boeket, tekende niet van een foto
Is de eerste keer dat ik dit doe



De afgelopen 3 maanden hebben we zoveel plezier gehad van alle nieuwe materialen
Voor het eerst getekend met arcering
Voor het eerst grafiet potloden
Voor het eerst ecoline, markers en kleurpotloden
Het is nog veel leuker dan ik verwachtte
Ik loop niet echt op schema
Ik denk dat ik de uitwerkingen 1 maand geleden had moeten inzenden
 wil ik in 1 jaar klaar zijn
Maar wat geeft het
Ik heb alle tijd

Een andere opdracht
Een tekening maken
Beginnen met hulplijnen, deze laten staan
Steeds gedetailleerder, maar niet arceren



In een andere kamer gefotografeerd
Een totaal andere lichtinval- kleur


Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag al de beoordeling
Had ik helemaal niet verwacht

1 comment:

  1. Ik zelf zag van alles fout aan de tekeningen. De reactie van de leraar is dat ik te streng ben voor mezelf. Hij vind een aantal dingen heel goed, vind ik leuk om te lezen en 2 minpuntjes. Al met al kreeg ik een mooie beoordeling. Ik was er blij mee. Ik ga proberen iets te doen aan ""dat streng voor mezelf zijn". Ik herken het wel.

    ReplyDelete