Monday, October 22, 2018

Weer begonnen.



Ik ben weer met de cursus illustratief tekenen verder gegaan
Alles was door mijn oogoperatie op een laag pitje gekomen

BLOEMEN EN BOMEN
Een van de lessen gaat over bloemen en bomen
Ik begin het heel leuk te vinden om bloemen "vanuit het echt" na te tekenen
Deze bloem is van basilicum
Wat een prachtig bloemetje



Ik heb aardig wat herfstbladeren verzameld


 En tekende er een paar na 


De tekeningen hieronder nam ik over uit de les
Ik bestudeer ook een les over lichaamshoudingen


HORTENSIA
Deze hortensia haalde ik uit onze tuin
Het is me nooit gelukt een hortensia te tekenen, en nu wel
De tip
Eerst dun de omvang tekenen
En dan vanuit het midden beginnen
Eigenlijk gold de tip voor een roos
Maar ik dacht misschien lukt het hierbij ook wel 


1 comment:

  1. Oh mooi die hortensia! Fijn dat je weer begonnen bent!

    ReplyDelete