Monday, January 28, 2019

Een opdracht: Druktechnieken en experimenten.


Vandaag werkte ik aan een opdracht
Opgave  Experiment
Maak op teken- of aquarelpapier, formaat naar keuze, een materiaaldruk of sjabloondruk. Het experiment is hier belangrijker dan de voorstelling. Deze mag zowel figuratief alsook abstract zijn. Gebruik verschillende materialen en kleuren om tot een interessant beeld te komen.
Tijdens het corrigeren let de docent o.a. op de gebruikte materialen en technieken en of het beeld voldoende zeggingskracht heeft.

Ik begon met de bovenste
Ik vond het jammer dat het snaveltje niet helderder rood was
Dus ik maakte het nog een keer
Zoals altijd twijfel ik weer heel erg
Eerst was ik enthousiast
Nu weet ik niet wat ik ervan moet denken


Salem maakte deze


Ik experimenteerde ook met druktechnieken
Dit is een oude gehaakte sjaal
Ingesmeerd met verf en op het papier gelegd



Dit maakte Salem ervan
Bloemen en lieveheersbeestjes


Hij experimenteerde ook met gemengde techniek


1 comment:

  1. Heel interessant wat je allemaal voor opdrachten krijgt!

    ReplyDelete