Friday, January 4, 2019

Goed voornemen.


Happy New Year
Een heel nieuw, schoon jaar, wat een cadeautje

Een van mijn goede voornemens is weer verder gaan met de cursus illustratief tekenen
Omdat ik veel kerstkaarten wilde schilderen lag het even stop
En dat terwijl mijn man Salem en ik er zoveel plezier van hadden
Want hij volgt de cursus mee


Dus, 2 januari, zaten wij beneden achter de tafel
Met alle teken-en schilderspullen bij de hand
Ik zocht in het boek waar ik was gebleven, o ja, landschap tekenen
Maar...….. daar had ik helemaal geen zin in

Nu wilde het geval dat ik dit jaar een vreemde, tsja wat is het,  kocht
Helemaal verliefd in de bloemenwinkel kocht ik het
Thuis dacht ik, waarom? 


Ik zette hem op tafel en daar gingen we
We waren 1 1/2 uur bezig en keken toen weer op
Het was puur plezier en kijk eens wat een prachtig resultaat
Links Salem's tekening, rechts de mijne



1 comment:

  1. Gezellig lijkt me dat, samen tekenen! Ze zijn allebei mooi geworden!

    ReplyDelete