Friday, August 3, 2018

Experimenteren, wat leuk. Dit keer met een marker en gelpennen.



Ik heb iets gevonden wat ik superleuk vind om te doen
Werken met een zwarte marker
Ik wilde al langere tijd wat "stoerder" gaan werken
En dat kan hiermee
Ik vind het heerlijk om met lijnen te werken
Vind het heerlijk vlakken te vullen
En met de marker gaat dit heel snel

Opdracht van de studie:
Bloemen
Diverse materialen uitproberen


Gisteren liep ik door de Lidl
En zag een doos met gelpennen,
Metallic, neon, glitter
3 euro......
In het verleden heb ik wel meer dingen met gelpennen gemaakt
Maar nog nooit in combinatie met zwarte marker
Ik heb nog veel meer in mijn hoofd om te maken
Wat leuk









Er valt nog zoveel te experimenteren
Ik denk er nu ook over een groot vel papier te gaan bewerken
Ik heb aquarelpapier van 1.00 meter bij 70 cm
Ik heb het in mijn hoofd
Zal ik dit gaan doen? 

2 comments:

  1. Oh wat leuk! Ik ben met de brushpennen aan het experimenteren. Zo'n groot vel lijkt me wel een opgave, zeg!

    ReplyDelete
  2. Brushpennen, nieuw voor mij. Ik heb het eens opgezocht. Ga ik ook kopen. Er valt heel wat te experimenteren, he? Weet jij het volgende: Ik zie op You tube vaak dat er een marker of pen wordt gebruikt die wit is. Bijv. om het witte puntje in een oog op te lichten. Ik weet nooit waar ze dat mee doen. Ik ben benieuwd wat jij aan het maken bent.

    ReplyDelete