Sunday, August 19, 2018

Vonden toch nog wat potloden.


We vonden toch nog een B5 en een B8 potlood.
Dat is inderdaad totaal anders tekenen


Deze prachtige tekening maakte Salem
Hij is de cursus illustratief tekenen ook leuk gaan vinden
Ook hij experimenteert nu met allerlei potloden
Echt leuk, zo samen bezig



Ik ben nog steeds aan het oefenen met bloemen
Ik moet als eerste opdracht een boeket tekenen
Ik ben vrijdag jarig
Ik denk dat  ik mijn verjaardag boeket ga proberen te maken

Dit bruidsboeket vind ik tot nu toe het best gelukt
Salem heeft de schaduwen van het satijnen lint aan de onderkant gemaakt
Dat blijf ik moeilijk vinden




<
Ik heb nog helemaal geen eigen stijl wat tekenen betreft
Ben materialen aan het uit proberen
Zie prachtige tekeningen op internet
Diverse stijlen
En vind het allemaal mooi

Het komt wel wanneer ik er langer mee aan het werk ben

No comments:

Post a Comment