Tuesday, August 21, 2018

Materialen, maar dan....wachten.


Vrijdag ben ik jarig
Wat is een mooier cadeau dan tekenmaterialen?
Gisteren zijn Salem en ik naar Art Supplies Arnhem gegaan
De winkel van Mark en Marian
Van te voren had ik al veel uitgezocht op internet
Zij hadden alles
Nu ligt het gekochte op de tafel beneden
Ingepakt, te wachten op de grote dag

Het maakt dat ik weer herinner dat ik als klein meisje
 mee ging om mijn verjaardagscadeautje te kopen
Een winkeltje, een supermarkt winkeltje
Met allemaal kleine doosjes met spullen die bij een supermarkt horen

Maar toen…..
Toen wachten tot ik jarig was
De tijd is nog nooit zo langzaam gegaan
En daar lijkt het nu weer op

Botanisch tekenen en schilderen
Iets wat me erg interesseert 


Sam Pickard

Sam Pickard is voor mij al heel lang een inspiratiebron. Ik bewonder vooral haar schaduwwerking. Dat ga ik toch door te oefenen echt proberen ook te leren. Wat zij doet, behang ontwerpen, kussens ontwerpen etc. lijkt mij ook zo leuk om te doen. sampickarddesign

4 comments:

  1. Spannend! Dat je zo lang kunt wachten. Sam Pickard maakt mooie dingen, zeg.

    ReplyDelete
  2. Je maakt me gek! Wat een super-inspirerend bericht....!!! Dat gaat een prachtige verjaardag worden...@@@

    ReplyDelete
  3. Wat een super bericht Geri! En ik vind het zo leuk dat je je gaat verdiepen in botanisch tekenen / schilderen. Ik schat in dat het te gek gaat worden. Volgen dus. Voor nu alvast een fijne aanloop gewenst naar je verjaardag vrijdag a.s. Geniet samen met Salem.

    ReplyDelete
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag nog! Ik heb een probleem met facebook, dus ik heb het daar niet gezien. Je hebt nu vast je cadeau uitgepakt... veel plezier ermee!

    ReplyDelete